torsdag, november 24, 2016

Intervju med Astrid

Vad brukar jag alltid säga till dig?
Vet inte

Vad gör mig lycklig?
Att man är glad och snäll

Vad gör mig ledsen?
Kanske en ledsen sång

Hur får jag dig att skratta?
Säger något roligt ord

Hur gammal är jag?
Vet inte..kanske 14? Eller 13.

Hur lång är jag?
Inte vet väl jag

Vilken är min favoritsysselsättning?
Att åka på badhuset med hela familjen

Vad är jag jättebra på?
Göra kullerbyttor

Vad är jag inte så bra på?
Hjula

Vad jobbar jag med?
Sjuksköterska, fast på skolan

På vilket sätt är vi lika?
Att vi sover så länge

På vilket sätt är vi olika?
Att vi har inte samma hår

Vilket är mitt favoritställe dit jag gillar att åka?
Att åka och handla

Hur vet du att jag älskar dig?
För du brukar alltid pussa mig

Vilken är min favoritmat?
Pizza. Men du tål ju inte pizza?

Vad gör du och jag tillsammans?
Kramas

Spexaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar