onsdag, december 16, 2015

Kan ni gissa vem som tagit jullov?

Jo, det ska jag vänligen berätta för er. JAG! Och barnen så klart, inte vill jag "lova" utan mina trogna följeslagare. Dom packade gladeligen ner allt från hyllorna på föris i ryggsäckarna och så tog vi bob-tåget hem i 16 sköna minusgrader.

Jag firade in ledigheten med ett klipp av min kalufs, vilket ju inte händer så ofta. Närmare bestämt så var det 59 veckor sedan jag klippte mig sist (instagram är bra på att hålla koll!), så det började vara dags att fräscha upp topparna lite. Några centimeter hamnade på golvet och nu går jag runt och viftar lite med huvudet, och tycker att frisyren känns så lätt. Inte alls så stor förändring, men håret känns som..fräscht.

Barnen har bestämt att vi ska se julkalendern liggandes i sängen i morgon, och jag är inte den som säger emot. Hej, hej, tre veckor utan väckarklocka!


Glada jullovsfirare!


The frill


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar