tisdag, december 09, 2014

Pumlor i granen

I söndags klädde vi granen, som i år är ett hopkok med gamla och nya pumlor valda av mig, Crille och barnen. Kan avslöja att det inte var Crille som valde roboten. Tidigare har jag varit ensam härskare om julgranens utformning, men har nu fått släppa taget och känner mig faktiskt helt okej med ett skadedjur hängandes där i och tusen pumlor på samma gren. 

Det där mysiga skenet kan man inte få på något annat vis, det är verkligen något speciellt med att på morgonen tända ljusen i granen. Jag och barnen myser sedan ner oss i soffan under ett täcke och kollar på dagens avsnitt av julkalendern. Bästa starten på dagen!


Astrid valde en robot, Elsa en "liten liten mus"


Mitt val av årets pumla



Vitt och silver är min melodi!


Kul med husdjur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar