lördag, november 08, 2014

Julklappstips numero 3

Malin Steding, som står bakom LunaDsign, har ritat en målarbok, som jag inte kunde låta bli att beställa! Tror att de detaljerade bilderna är lite för pyssliga för Astrid (och Elsa) än så länge, så jag kommer spara på den ett tag. Men jag kunde inte bara låta den passera mig förbi, och riskera att den inte går att få tag på senare.

Jag tänker lite på bilderna i Pettsson-böckerna när jag ser bilderna i målarboken, små spännande detaljer överallt som man kanske missar första gången man kollar, men upptäcker sedan. Jag blir lite sugen på att måla i den själv, någon av de 20 sidorna kan jag väl ändå få?

Finns HÄR i webshopen hos Luna på landet, och kostar 189kr. Måtten är 21x32 centimeter, är tryckt på kartongsidor (perfekt så att pennan inte "blöder" genom till nästa sida) som är perforerade och ringbundna.










1 kommentar: