fredag, oktober 31, 2014

Iväg på äventyr till Umeå

Sedan en tid tillbaka har jag haft en liten hemlighet som rör mig och Crille. Tanken var att jag skulle avslöja den för honom idag, men då det blev lite ändrade planer (han var visst ledig från jobbet idag) så fick han veta mina planer redan igår.

Farmorn har varit förbi för en liten stund sedan, vi åt lunch och hon tog med tjejerna för vidare färd mot flygplatsen för att hämta farfarn som varit iväg på golfresa, och sedan åker de vidare till Bredsel. Jag och Crille har just packat våra väskor och eftermiddagsfikat (hur mycket pensionärsvarning är det på den?), och ska alldeles strax sätta oss i bilen och åka till Umeå! Där ska vi bo två nätter på U&Me, äta middag på Tapas Bar&Deli och bara må skönt. Kanske shoppa lite, förhoppningsvis fika mycket och kramas en och annan kram.

Blir nog inget bloggande i helgen, men på instagram blir det säkert någon bild, @hannovsky om ni vill kika. Puss och trevlig helg!


Så. Galet. Goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar