onsdag, juni 11, 2014

Hudvård från Nonique

För några veckor sedan blev jag i Life-butiken här i Boden rekommenderad produkter från Nonique när jag efterfrågade ekologisk hudvård som doftar fruktigt och friskt. Tycker att det inte varit det lättaste att hitta, mycket luktar typ tallbarr och blommor. Det kan ju också vara trevligt ibland förstås, men jag har saknat det där fruktiga efter att tidigare nästan uteslutande ha använt produkter från Bodyshop innan jag övergick till eko-produkter.

Provar just nu Extreme Energy Body Lotion och Tropical Shower Gel, är hittills väldigt nöjd över precis allt med båda produkterna och tänkte att jag ska lägga upp produktrecensioner inom kort.

Ett hett tips till er andra med ekologiska ambitioner!


Bild från Nonique

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar