söndag, maj 04, 2014

Hejdå 18, hallå 19!

Vecka 19, det kommer bli en händelserik en. Ute på tomten ska grunden bli färdig, infarten grävas och fyllas och golvet i garaget ska förberedas för gjutning. Det är inte länge kvar till husmodulerna kommer nu!

Jag har en ledig helg att se fram emot, men om vi kommer hålla till på hemmaplan hela familjen det vette katten. Kan hända att Crille ska iväg på husliga uppdrag, men det ska bli skönt att vara ledig tillsammans med flickorna iallafall. Vi ska under veckan få middagsgäster i form av familjen Bladh/Lindholm, Astrid är väldigt glad över det då hon saknat Edit. Jag ska dejta Sara, på kvällstid och utan barn! Sist vi umgicks utan pysslingarna att hålla ordning på så var Elsa i magen, det var med andra ord ett tag sedan.

Min hosta och det onda i halsen har äntligen gett med sig, och jag hoppas att jag kan komma igång med träningen igen i veckan. Försöker att inte stressa, då kommer det väl tillbaka och blir ännu värre. Barnen är friska och ska på föris imorgon, Elsa har inte varit där på två veckor så jag hoppas att det ska gå bra och inte märkas att hon varit borta så pass länge.


Det fick bli efterrätt ikväll, chokladbollar gjorda av mig och barnen!

2 kommentarer:

  1. Anonym14:45

    Är alltid så imponerad över hur ni får ihop det, ni verkar ha en bra mix av egentid, vuxentid och familjetid.

    Skönt att alla är friska och ni har en fin vecka att se fram emot! Själva är vi i sluttampen av förkylningar så jag hoppas att vi får en mestadeles frisk vecka i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som att vi kommit in i bra rutiner som gör att planeringen av veckorna rullar på av sig själv. Hoppas att ni kryar på er allihop och nu får vara friska!

      Radera