söndag, februari 02, 2014

Vilken helg alltså

Förstå vilken jackpot den här helgen känns som! Det är så många vänner vi saknar och inte finner tid till att träffa, det är som att dygnen har alldeles för få timmar.

Men igår kom Frans, Lina, Lisen och magen förbi i Bredsel, och tänk att det nästa gång vi ses är väldigt stor sannolikhet att de är fyra i familjen, fantastiskt häftigt! 

Idag startade vi dagen i Brännmark hos familjen Pettersson med frukostkalas för att fira Filip som fyllt år, Sandra som fyller år idag och den ettåriga bröllopsdagen. Hurra hurra, 32 år har de nu samlat ihop tillsammans! Kan inte förstå vart åren tagit vägen sedan Filip kom till världen den där kalla, kalla januaridagen. Vänskapskretsens första bebis, med sina stora händer och underbara bebisdoft. När jag tänker efter så var det nog han som väckte min bebislängtan, älskade lilla vän.

Nu ska jag strax jobba (sitter i bilen påväg hem till Boden), och efter det kommer Palina på middag. Vi har ju varsin semester att redovisa, och massor, massor, massor att surra ikapp då det var alldeles för länge sedan vi sågs. En riktigt bra avslutning på en riktigt bra helg!




2 kommentarer:

  1. Anonym20:30

    Vilken härlig tårta!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en maffig tårta! Men jag fick nöja mig med att kolla på den :)

      Radera