fredag, januari 03, 2014

Jag hade visst varit snäll under 2013!





8 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer Tomten kom med! Jag blev lite förälskad i skorna - varifrån är de? Har varit grymt sugen på såna en längre tid men inte hittat några som fallit mig i smaken riktigt.... :P

    SvaraRadera
  2. Anonym12:22

    Så mycket fint!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  3. Kängorna 😍 ( hoppas nu att gubben kommer med också)

    SvaraRadera
  4. Cathrin22:16

    Måste få ett utlåtande om mamma snack sen. Varit grymt sugen på att köpa det.

    SvaraRadera
  5. Okej, jag ser nu att gubben inte kom med på bild... det var iaf kärlek till kängorna :).

    SvaraRadera
  6. Anonym23:04

    Åh sicka schnigga skor du fått :D

    /Linda K

    SvaraRadera
  7. Linda K: Visst är dom! Gillar dem skarpt :)

    SvaraRadera
  8. Riktigt snygga skor! Är de lika sköna som de ser ut att vara?
    Vad tycker du om hundraåringen? Jag har lite svårt att komma in i den, så för mig känns den bara seg.

    SvaraRadera