söndag, december 22, 2013

Julpackningen

Årets packning, det är utan tvekan den som ska med till julfirandet. Vi har aldrig firat på hemmaplan utan alltid varit hos antingen mina eller Crilles föräldrar. 2015 hoppas vi på att kunna fira hemma hos oss i huset tillsammans med min familj, eller vad tror ni, föräldrar, systrar och bror?

I vart fall, packningen är ju lite extra viktig vid jul, man vill inte gärna glömma julklapparna, laxen man lovat ta med till julbordet eller strumpbyxorna. Vi är nästan färdiga, jag ska packa min necessär, allas utekläder ska ner i ikea-kassar och så ska det packas ihop lite saker från kylen.

Skönt att vi hinner färdigt innan jag ska iväg till jobbet, så behöver vi inte stressa ikväll innan vi ska åka.

God jul önskar Astrid:

aaaaaaaa321eehccsjltj

(Astrid, 321, Elsa, Ebba, Hanna, Crille, Carola, Stig, Johanna, Loke, Tomas, Jocke)

tlllllllllllllllllllljiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

(Theo, Loke, Johanna, Isak)


Ho, ho, ho från två lurviga typer

3 kommentarer: