torsdag, december 05, 2013

Bara EN fikapaus

Idag hade jag och Crille planerat in en heldag på stan, med shopping av julklappar som huvudsakligt mål. Dock såg vi nog båda två mest fram emot att äta lunch och fika. MEN, eftersom vi låg kvar i sängen till klockan 10, åt frukost i snigelfart och sedan inte var så värst snabba med att bli färdiga så hann vi bara fika en gång. Vilket nederlag!

Men nästan alla julklappar är inköpta för min del, har bara kvar Crilles morgonpaket och sedan kan jag luta mig tillbaka och räkna ner till då mina nära och kära ska öppna sina presenter och förhoppningsvis bli glada för innehållet. Är nog allra mest nöjd med systersonen Ted's paket, men jag kan inte berätta vad det är, det kan ni få veta efter jul.

Nu ska jag fortsätta mysa i den där varma famnen där jag mår som bäst. Vi hade bokat in middag på restaurang ikväll, men kände båda två att det skulle vara himla skönt att tända ljus, krypa upp i soffan med hämtmat och bara vara. Så då blev det så, något annat skulle ju vara galenskap.

Puss och godnatt!

1 kommentar: