onsdag, november 06, 2013

Premiepensionsval

För någon vecka sedan ringde jag till Folksam för att prata om flytten av vår hemförsäkring. Jag pratade med en trevlig handläggare som då vårat samtal var över frågade om jag valt vem som skulle förvalta min premiepension. Jag svarade ärligt att jag hade läst pappret med alla val, men inte orkat sätta mig in i det och då hade tiden för att göra ett eget val gått ut och gjorts automatiskt. Han förklarade lite om hur det funkar, och jag bestämde mig för att välja Folksam som förvaltare. Fick hem ifyllda blanketter där jag bara behövde signera och sedan skicka åter.

Ni kan tro att jag blev full i skratt när följande lapp satt fast på blanketterna, bra att någon håller koll på mig.

1 kommentar:

  1. Haha! Kul med handskrivna lappar - blir ju lite mer personligt då. :)

    SvaraRadera