söndag, november 03, 2013

Här bor vi, bildbomb!

8 kommentarer:

  1. Mysigt! Och imponerande att packa upp så där snabbt!

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk lya! :)

    SvaraRadera
  3. Anonym05:51

    Otroligt fin och mysig lägenhet. Vad duktiga ni har varit med uppackning:)
    /Jenny

    SvaraRadera
  4. Wow vilken mysig lägenhet, ser fram emot att komma och hälsa på :-) Gillade fönstrerna men jag kan tänka mig att det är lite svårt med gardiner?

    Åh vilket pysselskåp, tror att jag måste sno den idén rakt av till Cornelias rum. Hade ju varit helt perfekt med ett litet skriv-/pysselbord. Har nyss tagit hem (från J:s mormor och morfar) ett sånt skåp som jag har i sovrummet som sybord. Tror att det finns nåt till sånt där på deras vinda, måste nog upp och "fynda" ;-)

    SvaraRadera
  5. Gud va effektiva ni är! Fint ni fått det, hoppas duschen är ok iallafall!!

    SvaraRadera
  6. Anonym21:56

    Åh herregud, stressen över hur fint ni fått det på bara en helg. Måste fixa lite mer här hemma nu känner jag. Inser att vi bott i lägenheten sex månader ju.

    SvaraRadera
  7. Viktoria Lindgren15:15

    Hej Hanna ! Oj så fint ni bor ,Vart bor ni om jag får fråga var ju jätte läcker planlösning !

    SvaraRadera
  8. Viktoria Lindgren: Tack, vi bor på Åbergsleden, i ett av husen precis bredvid dammen!

    SvaraRadera