tisdag, november 19, 2013

Estelle & Thild Neroli

Nu har jag testat cleansing milk, facial toner och face cream i nästan två månader och tänkte berätta vad jag tycker.

Serien är anpassad för normal och kombinerad hy, vilket borde passa mig som handen i handsken, men jag är inte riktigt nöjd. Det känns som att jag inte blir ordentligt ren i ansiktet (främst pannan) av rengöringsmjölken, och tänker att jag kanske borde haft cleansing gel istället? Ska prova den när rengöringsmjölken tar slut, för jag gillar verkligen, och rekommenderar, de andra produkterna i serien.

Plus:
Känns skonsamma och sköna mot huden
Svag doft som jag nu, efter en tids användning, gillar
Dryga
Fina förpackningar

Minus:
Går ej att se hur mycket som är kvar i förpackningarna

2 kommentarer:

  1. Anonym20:32

    Kul att höra vad du tycker!

    Är själv inte särskilt förtjust i rengöringsmjölk, så skriv gärna mer när du testat gelen.

    SvaraRadera
  2. Anonym17:28

    Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it
    from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump
    out. Please let me know where you got your theme. Cheers

    My webpage - Louis Vuitton Cheap

    SvaraRadera