onsdag, oktober 30, 2013

Nya täckbyxor

När vi var in på Skifix och hyrde skidor åt Astrid så kollade Crille runt på skidkläder och hittade ett par täckbyxor på rea till mig. Jag har haft lite svårt att hitta ett par som sitter bra både på längden och bredden, men de här i storlek 164 centilong från Scott satt som ett smäck! Jag var egentligen i behov av ett par nya redan i fjol, då de jag haft tidigare är nötta på knäna och inte står emot väta så bra efter 8 (!) säsonger.

Nu är jag redo för en snörik vinter med massor av lek och skidåkning. Fram med skidor, pulkor, spadar och gärna lite snö till det också. Jag kommer då inte att frysa eller bli blöt! Med 30% rabatt så betalade jag 695 kronor och känner mig väldigt nöjd med mitt köp.


Suddig bild, men bra byxor!

1 kommentar:

  1. Anonym13:25

    Åh vad bra! Fick mig att tänka på att jag också behöver täckbyxor till vintern och jag har nog lite samma problem som du har. Gissar på att du hittade dem i en fysisk butik och inte någon rea på nätet? (Man kan ju hoppas... ;-.))

    SvaraRadera