söndag, september 15, 2013

Veckan som gick och veckan som kommer

Ytterligare en vecka som passerade i raketfart, jobb, älgjakt för Crille, grattisbesök i dagarna två och jag blev ett år äldre och klokare. Ja, jag tror minsann att jag är klokare nu än vad jag var för ett år sedan.

Jag har blivit bättre på att lägga inbillade måsten åt sidan och fokusera på att vara här och nu, prioritera vad jag egentligen har tid för, inte vad jag skulle vilja hinna med. En lite bättre uppgradering av mig själv skulle man kunna säga.

Veckan som kommer lär också hålla högt tempo, det är jag säker på. Roligheter som bankbesök, HUSBESTÄLLNING och ledig helg, måsten som jobb för oss båda och i hålen däremellan fyller vi ut med skön vardag. Om vi lyckas pricka in att träffa vänner också så blir det precis som jag vill ha det!

1 kommentar:

  1. Det där med att prioritera vad man faktiskt hinner med borde jag ju lära mig...har många högtflygande planer på en lista som bara skjuts på framtiden.

    SvaraRadera