lördag, september 21, 2013

Ny ansiktsvård

Jag har haft problem med hyn ett tag (torr/fet/finnig/rosig), och antog att det handlade om att den ansiktsvård jag tidigare använt inte alls funkar nu. Då började jag kolla runt efter något nytt, och fastnade för Estelle&Thild's produkter. Ekologiska ingredienser av högsta kvalitet utlovas, och det låter ju riktigt bra. Alla produkter är fria från parabener, mineraloljor och annat som egentligen är galenskap att utsätta sin hud för.

I samma veva så skärpte jag till min kost, och nu är hyn nästintill problemfri igen, så egentligen var kanske produktbytet onödigt. Men det ska bli kul att prova Estelle&Thild! Ni får höra ett utlåtande efter att jag provat ordentligt.


Facial toner neroli och Cleansing milk neroli

1 kommentar:

  1. Anonym20:54

    Alltid kul när nån annan hittar bra eko! Jag har testat några av Estelle & Thilds produkter och har varit nöjd även om det inte varit några femmor.

    SvaraRadera