fredag, september 27, 2013

Minidonuts var det här

Imorgon fyller The Els år (så nu kommer jag tjata om det ett par dagar). Ett år, min lilla yttepyttebebis blir ett helt år. Vad hände? Eller ja, det vet jag ju, tårar, skratt, snor, kräk, utvecklande av färdigheter och mentalitet. Och massor av kramar från vår lilla mysunge!

Jag jobbar, och det känns ju blähä. Hon lider nog inte ett dugg över det, men jag själv hade helst velat vara med på hennes stora dag från början till slut. Vi ska iallafall gratta henne på morgonen, jag och Crille, sen kommer storasyster Astrid hem, lite släkt besöker under dagen, och Palina på kvällen. På söndag kommer familjen Pettersson, så något riktigt kalas blir det inte, utan besök lite utspralat. Vi har bakat, både jag och Crille (fast jag kan erkänna att han stått för det mesta), så fika finns det iallafall. Ikväll har jag gjort minidonuts för första gången!


3 kommentarer:

  1. Anonym23:40

    Grattis till Elsa! Och vilka fina donuts!

    SvaraRadera
  2. Anonym06:36

    Så underbart goda ut!

    Stort grattis E! Hoppas E får en bra dag.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  3. verkligen mini! haha

    SvaraRadera