fredag, september 13, 2013

Fredag? Segdag

Trots att Elsa inatt sov i sin egen säng från kväll till morgon för första gången (hurra!) så är jag seg och trött idag. Kanske beror på vädret som är grått och trist? Matlådan var snålt tilltagen så jag sitter i lunchrummet och drömmer om middagen som ska ätas om några timmar. Hamburgare på Älvåkragrillen i Älvsbyn! 

Vi ska upp till Bredsel även denna helg, pappan ska jaga, mamman jobba och åka mellan och barnen ska vara med farmorn och faster Ebba. Nästa helg är jag ledig, då ska vi se till att hitta på något extra kul jag och flickorna, kanske Leos lekland. Nån som vill hänga med?


Mammas gamla blus, KappAhls skitiga spegel

3 kommentarer:

  1. tyvärr ringde de idag och meddelade att blodproverna inte visade nån allergi :( vad gör vi nu var min fråga? ja sa sköterskan läkaren får ringa upp dig, ja sa jag för så här kan vi inte ha det, smörj schemat funkar inte, hon kliar och jag vet ju att proverna är ju inte 100 % tillförlitliga.. suck.. börjar idag att ute sluta gluten så får vi se

    ja visst 'r det galet vad det finns grejjer ?! å vi går på det mesta ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym19:06

    Fin du är!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  3. Söndag kan vi följa på leos om ni ska dit länge sen vi var nu :-) .

    SvaraRadera