tisdag, augusti 20, 2013

Tangle teezer

Astrid hatar att kamma håret. Hatar, hatar, hatar! Så fort en borste eller kam kommer fram så börjar hon protesterna. Gissar att det kommer från tillfällen då en och annan tjorv fått redas ut under smått smärtsamma förhållanden.

Tänkte tidigare att jag skulle köpa/beställa en Tangle Teezer då jag hört gott om dem, men glömde av det. Nu återupptäckte jag, tack vare Linnea, den här lilla borsten som beskrivs som ett mirakel av dem som testat.

Den finns i en hel uppsjö av fina färger, och jag inbillar mig att Astrid kommer älska att få håret borstat om hon får välja färg själv. Försöka duger?

5 kommentarer:

  1. Therese12:17

    Min lillkusin hade en sån i stugan och Leila som också är en borsta- håret- hatare av rang gillade den!! Funderar starkt på att lägga pengar på den.

    SvaraRadera
  2. Anonym18:46

    Spännande att se vad ni tycker! Kan nämligen behövas här också.

    Sv
    En äldre, gammal del av vår stad som är bevarad som det en gång var.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen helt suverän! Vi har tur med Elensias hår som trots (tack vare?) alla lockar aldrig tjorvar.

    SvaraRadera
  4. Therese: Vi får hem Astrids i början av nästa vecka, jag hoppas att vi också kommer gilla den :) Kostade 149:- på Bangerhead, fraktfritt :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni blir lika nöjda som vi :) Kramar

    SvaraRadera