torsdag, augusti 15, 2013

Några djupa andetag

Vi vaknade imorse med en fullspäckad dag framför oss. Strax efter frukost kom Josefin som är redaktör för helgbilagan Duo, som medföljer två av lokaltidningarna, och hälsade på för att fota och prata om hur vi får ihop livspusslet nu när hösten är här och det är dags att återgå till jobb och förskola. Hon följde med vid lämningen på föris och sedan åkte vi in till stan för att även fota på jobbet. Lättsamt prat hela tiden och Elsa som smilade mot kameran, det ska bli kul att få se och läsa resultatet i tidningen om några veckor när det publiceras.

Jag hann hem en snabbis och träffa Crille (Elsa hade somnat), packa matlådan och pilla med det sista inför eftermiddagens fotografering innan jag tog bussen till stan. 

Nu sitter jag i fikarummet och ska ta  några djupa andetag innan arbetsdagen drar igång, när jag slutar så ska jag skynda mig hem och träffa mamma, pappa, syster Linda och Daniel som ska hälsa på fram till lillebrors bröllop på lördag!


1 kommentar:

  1. Anonym19:01

    Kul med tidningen.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera