onsdag, augusti 21, 2013

Kullenvägen 10 till salu!

Nu har annonsen kommit ut på Fastighetsbyrån och Hemnet. Vemod och glädje samtidigt, att sälja tar oss ett steg närmare vårt hus, men det gör samtidigt att vi lämnar ett otroligt trevligt litet kvarter bakom oss.

När vi nyss tog trehjulingen till Edit för att Astrid ville visa sin nya film så kände jag NEEEEEEJ, vi flyttar inte. När jag bläddrar i alla huspapper och kollar interiörbilder från andra som byggt ett Tyr så känner jag JAAAAAA, nu kör vi.

Vill ni köpa universums bästa bostadsrätt, eller bara är nyfikna på hur det ser ut hemma hos oss, så har ni annonsen HÄR!


Bilder fotade av Mats på Fotographic

2 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut, hoppas på många intresserade och en giftig budgivning :)

    Ska följa ert husbygge med spänning. Ni har verkligen en fantastisk tid framför er.

    Sv: Ja det är en mycket märklig känsla att ha Astrid på förskolan trots att jag är hemma. Jag har fortfarande inte riktigt förlikat mig med det, men jag jobbar på de. Och jag märker hur bra hon mår av att få "leka av" sig några timmar i veckan.

    SvaraRadera
  2. Anonym19:04

    Spännande och så fi t ni har!


    www.mammatea.se

    SvaraRadera