söndag, juni 09, 2013

Vid liv med en kul kväll i minnet

Vilken kul kväll vi hade igår! Middag, lekar och skratt på Malmudden innan vi gick in till stan för ett besök på färjan. Dans, dryck och surr innan en springtur till bussen som tog oss hem. Klockan 4 landade mitt huvud på kudden, och jag sov sedan gott till 13:30 då jag vaknade och fick lite panik när jag såg vad klockan var.

Som tur var så hade jag inget inplanerat på hela dagen, utan har bara legat i soffan och kollat Gossip Girl, ätit mackor och godis. Det blev inget rosé (vi behövde inte ta med oss egen dryck), och inget kräkande heller för den delen. Två tummar upp för gårdagens personalfest alltså, tack för igår tjejer!

Nu undrar jag bara när min lilla familj ska komma hem, det dröjer nog inte allt för länge. Vill krama om mina små älsklingar, och sedan krypa upp i famnen på den stora och ha filmkväll.






Vi må ha kalla, långa vintrar i Norrbotten, men vi har sjukt vackra nätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar