söndag, februari 10, 2013

Velpottan har gjort bort sig

I väldigt många veckor har Astrid surrat om att åka till "Lollo Bööni" och Crille (som visserligen letar resor året runt) har presenterat det ena förslaget efter det andra. Jag har skjutit det på framtiden och inte haft någon panik.

Men så idag bestämde jag mig för att jag vill åka tillbaka till Kallithea som vi reste till på våren ifjol. Tror ni det finns några resor till bra pris kvar? Nä. Tror ni att jag ångrar min seghet? Jo.

Men det är ju kul att rensa resekontot på sista öret. Varför ska de ligga där och skräpa liksom? Vi avvaktar nån dag och ser hur det blir. Men jag är sugen på sol och busiga bad!



3 kommentarer:

  1. Therese22:56

    Resekonto is the shit :)

    SvaraRadera
  2. Vill ni åka riktigt billigt, kolla in turkietresor.se Dim reser bara till Turkiet,

    SvaraRadera
  3. Therese: Absolut! :)

    SvaraRadera