måndag, februari 11, 2013

Godnatt!

Men tanke på föregående natts fattigt hopskrapade sömn och kommande natts äventyr så känns det inte som en så dum idé att krama kudden redan nu. Ögonlocken är tunga och det känns som att ögonen är fulla med grus.

Kanske borde förklara vår sömnkampanj lite bättre, Elsa äter och ska fortsätta äta sina nattmål, det är inte dem vi vill vänja henne av med. Det är hennes roliga idé att ha mig som mänsklig napp däremellan som börjar vara mindre rolig och jag gärna vill slippa. Att försöka ha henne i sin egen säng hela natten har till största del med min onda rygg att göra, jag tycker det är mysigt att ha henne nära, men sover som en kratta.

Visar det sig att hon inte verkar anpassa sig, så kommer jag inte stånga mig blodig för att lyckas med vår kampanj, hon är inte ens fem månader gammal och får fortfarande vara med och styra till stor del. Men det är värt ett försök, för jag tror att det kan göra gott för hela familjen.

1 kommentar:

  1. Hoppas att hon snart går med på att sluta använda dig som "mänsklig napp".
    : D

    Kram och lycka till!

    SvaraRadera