onsdag, januari 02, 2013

Världens bästa barnmorska

Imorgon ska vi på BVC och träffa Annika. Hon har följt bägge våra graviditeter på MVC, och barnen kommer träffa henne på BVC fram tills att skolhälsovården tar över.

Jag är så glad att det är just hon, för jag kan inte tänka mig någon som passar bättre inom sitt yrke än vad hon gör.

Idag plockade jag fram lite av pysselsakerna jag fick i julklapp och gjorde ett kort för att visa lite uppskattning. Ett tack för att hon hjälper oss i vårt föräldraskap, och håller så bra koll på våra barn.



3 kommentarer:

  1. Haha, åhneeeej! Du får inte göra sånthär, nu börjar jag lipa! :P
    Sjutton vilket fint kort!

    SvaraRadera
  2. Vad fint gjort å skriva ett kort för att visa hur mycket ni tycker om henne, antar de blev väldigt uppskattat?

    SvaraRadera
  3. Anonym19:28

    Så fint! Kul att ha samma barnmorska på Mvc och Bvc.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera