onsdag, januari 16, 2013

Under 2013 ska jag:

Läsa en bok i månaden
Springa en mil
Resa till solen med min lilla familj
Sluta säga ja när jag egentligen vill säga nej
Fixa (sy eller köpa) nya köksgardiner
Prioritera min tid bättre
Fortsätta att promenera dagligen
Komma ihåg att använda systemkameran
Fiska
Börja träna igen
Tro på mig själv!

Jag tror att det är bra för mig att ha långsiktiga mål som sträcker sig över året. Om ni hänger på och lägger upp egna listor så kan ni väl länka i kommentarsfältet så jag får läsa?

Tack för inspirationen Hilarious Baglady!


Och er ska jag älska så det värker i hjärtat!

2 kommentarer:

  1. Här kommer min lista!

    http://angelicavedin.blogspot.se/2013/01/under-2013-ska-jag.html

    SvaraRadera
  2. Det låter som ett riktigt bra år! Har ni bokat nån resa än? Var är ni sugna på att åka?

    SvaraRadera