tisdag, januari 22, 2013

Stackars lilla bloggen

Trots att du är min rara lilla ventil till omvärlden så blir du försummad just nu. Även om jag absolut skulle hinna blogga från mobilen under dagarna så får jag liksom inte tummen ur. Och trots att jag kommer på tusen saker att skriva om så hittar jag liksom inte orken till att starta datorn om kvällarna.

Men både bloggsug och ork lär väl komma tillbaka tids nog, tills dess får detta duga. Ikväll somnade jag med The Els på soffan klockan halv 7, och klev inte upp därifrån förrän jag bytte plats till sängen. Astrid visade sig ha feber efter att ha somnat i min famn vid middagen, så hon får var hemma i morgon.

Det klagas på ont i munnen och hon hade ju en febertopp förra veckan, så gissar att det är någon jobbig tand som spökar.

Igår storhandlade vi, idag har vi haft besök av faster Ebba samt Ann-Louise och Vidar från föräldragruppen, imorgon ska vi på BVC med Elsa. Och så har vi bakat en kaka också, jag och Elsa som speglade sig i den fina elvispen.



1 kommentar:

  1. Hoppas hon kryar på sig snart :)

    Jag skulle också vilja blogga mera, speciellt nu när man är gravid och har så bra uppföljt med graviditeten med Tindra, men kanske det kommer ännu :)

    Tindra är väl inte 100 återställd, men vi hade henne i dagis igår första dagen igen, så vi hoppas att det ska få vara bra nu. Vi har ju också en ny astma medicin som vi prövar ut nu så vi hoppas det reder upp det mesta för henne! Men vi är lite rädda för att det blir sjukhusvistelse varje gång hon blir sjuk från nu, men vi tar det då...

    Kramar från oss!

    SvaraRadera