torsdag, januari 31, 2013

Bricka från Isa Form

Jag visste väl att jag skulle kunna hitta en plats i vårat hem för en fin bricka från Isa Form. Har klurat sedan de började säljas, och så en dag kom jag på det. Klart vi måste ha en bricka på vardagsrumbordet att ha fjärrkontroller på! Det fick bli ett klicketiklick på Trekant, och redan dagen efter plingade brevbäraren på dörren med ett paket under armen. Tummen upp för både fantastiska produkter, snabb frakt och trevligt bemötande!

En kivi-lykta från Iittala ska nog få göra fjärrkontrollerna sällskap, måste bara bestämma mig för vilken färg bara. De är ju som små karameller, man skulle vilja ha minst en av varje.



Trianglar i ljusa pasteller, mums filibaba!

2 kommentarer:

  1. Jag har också suttit och varit sugen på de där brickorna men inte riktigt kommit mig för.... :)

    SvaraRadera
  2. sofia hüb22:17

    fiin :)

    SvaraRadera