lördag, december 08, 2012

Newbie för de lite större barnen

Under våren så kommer det komma Newbie-plagg upp till storlek 98 hos KappAhl! Jag blev väldigt glad då jag fick höra det, tycker att det är så fina plagg, och allt vi köpt har hållt sig snyggt trots många, många tvättar.

Insåg dock rätt snabbt att Astrid kommer gå upp på 98 under våren, så vi får väl se hur länge hon kommer kunna matcha syrran, men för Elsa kommer det bli en lååååång Newbie-period. Då Astrid var liten fanns det bara upp till 68, och jag sörjde när alla fina favoriter fick packas undan.



Bilder från KappAhl

7 kommentarer:

  1. Anonym09:50

    Ser också fram emot detta!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. therese10:40

    Åh hoppas Leila hinner ha.. Absolut finaste kläderna till ett bra pris!!

    SvaraRadera
  3. ooh, det gillar vi!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att de börjar att göra newbie upp till stl 98, synd för oss att Cornelia har 98/104 nu.... men nåt plagg kanske hon kan ha i alla fall (hoppas på det)

    SvaraRadera
  5. Hurra! Deras kläder passar D perfekt och är av grymt bra kvalitet. Har en pyjamas jag har tvättat otaliga gånger och den ser fortfarande ny ut! :)

    SvaraRadera
  6. Men vad kuuul! Det visste jag inte, vad kul att du delade med dig om detta! Jag ska hålla utkik när de dyker upp.

    SvaraRadera
  7. Therese: Ja! Visst är det goda nyheter :)

    SvaraRadera