onsdag, november 07, 2012

Bra saker med gårdagen

Halva frukosten åts i lugn och ro. Allt är så vackert med ett tjockt lager frost på sig. Vi var nästan i tid till förskolan, och Astrid hade sedan en rolig och bra dag där. Det blev en skön och ganska lång promenad med Jenny och Liam direkt efter lämning. Jag och Elsa fick sällskap hemma av lillebror och hans tjej. På väg hem efter föris så pangade vi is i diket. Kollade Lotta på Bråkmakargatan med en sovande Elsa i famnen och Astrid bredvid mig. Pratade i telefon med mamma. Invigde bärselen med Elsa. Succé! Åkte och handlade med Astrid, och hann med ett besök på konditori, behövde egentid med min stora lilla tjej. Åt fruktsallad med turkisk yoghurt till kvällsfika. Somnade som en stock när huvudet landade på kudden.

3 kommentarer:

  1. här var vi tidigt i farten!
    vilken intensiv dag med många bra saker : ).
    jag tycker själv att jag är tidig nu som äter frukost själv i ett sovande hus och laddar för ett träningspass. ses sen. det verkar vara dålig karma med nederbörd över våra promenader, haha.

    SvaraRadera
  2. Vilken bra dag! Och vad ni hunnit med!

    SvaraRadera
  3. Det låter som en toppendag! Det är roligare att minnas de bra sakerna som händer i vardagen än de dåliga.

    SvaraRadera