torsdag, oktober 11, 2012

Trötta morsan ikväll

Jag blev så vansinnigt trött efter middagen idag, så när Darlingen och Astrid åkte iväg för att kasta återvinningen så tog jag och Elsa en tupplur på soffan. Sen fortsatte vi tupplura när Astrid tog ett bad. Och så sov vi lite till när Astrid och pappan satt bredvid oss i soffan och myste med vällingflaskan och Bolibompa.

Det behövde vi nog efter natten då jag var vaken med den lilla nattugglan 2-3, och Darlingen 3-halv 4. Natten före så sov hon 11-06 med en snabb matning klockan 3, jag hoppas att det är varannan natt som gäller och att hon är en trött brutta inatt. Ska bli intressant att se vad hon får för dygnsrytm till slut.

Mycket bra att jag kunnat tupplura, då kan jag nog hålla mig vaken under både Kockarnas Kamp och Hela Sverige bakar. Sömnen får inte störa tvtablån!


1 kommentar:

  1. Anonym20:42

    Hoppas ni får sova gott i natt!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera