torsdag, oktober 11, 2012

Faderskap och hembesök

Igår blev Darlingen Elsas pappa även på papper, och vi skrev samtidigt på om delad vårdnad. Lite extra (hihi) kul är det att man skriver på faderskap hos mitt ex mamma.

Idag hade vi hembesök från BVC, Annika kom hit med lite broschyrer, inbjudan till babymassage, ny besökstid, tid för läkarbesiktning och sist men inte minst-en våg! 4025 gram väger Elsa nu, vilket jag tror är rätt mitt på medelkurvan. Fortfarande har hon inte nått sin födselvikt, men snart är vi där. Hej och hå, snutta på!

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar, jag har svarat dig inne på vår blogg :)
    /Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Lilla familjen.
    Som tidigere kurator - tyckar jag att det är bra att ni fiksar till alt med vårdnard o liknande - bäst är jo ett pappar från giftefogden(behöver jo inte berätta för nån) Då är ni säkrast båda 2 om nåt skulle hände en av er och båda flickorna är säkrat.
    Kram till er alla 4.
    Helle S. Nielsen

    SvaraRadera
  3. Helle: Det känns verkligen viktigt nu när vi har flickorna, att vi har ordning på alla papper och ser till att allt är ordnat om något skulle hända. Vi måste verkligen få tummen ur och få det gjort.. :) Kram

    SvaraRadera