söndag, oktober 07, 2012

Biopremiär!

Min lilla, stora tjej har varit på bio för första gången! Liten skär och alla små brokiga har hon sett, i sällskap av sin pappa och med en låda popcorn i knät.

När det släcktes ner i salongen och en mörk berättarröst hördes blev hon rädd och ville gå därifrån, men när det sedan blev glad musik så ville hon stanna kvar och kollade hela filmen färdigt.

Jag och Elsa strosade runt på stan under tiden, och köpte lite småsaker. Tights, ullvantar och ullsockar bland annat. Ni ska få se ikväll när vi kommit hem. Nu ska vi hälsa på hos familjen Johansson/Haverinen!

8 kommentarer:

  1. Anonym15:50

    Mysigt med bio.

    Hur mår du?

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Anonym15:50

    Mysigt med bio.

    Hur mår du?

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  3. Men så mysigt med bio. Vi ska också gå nån gång med Cornelia. Verkar ju helt perfekt med korta filmer.

    SvaraRadera
  4. vilken milstolpe i livet!

    sv. jag var bara och fållade lite jeans, tog inte mer än en timme.. men jag längtar verkligen efter att jobba igen! så himla kul att träffa lite folk : ). men jag njuter såklart av att vara hemma med filip som blir charmigare för varje dag! prommis blir bra, jag hör av mig.

    SvaraRadera
  5. Men åh va mysigt, första biobesöket! :)

    Hoppas ni haft en bra helg :)

    SvaraRadera
  6. Så mysigt med första biobesöket. Tyckte hon filmen var bra?

    SvaraRadera
  7. Åh vad härligt! Jag har funderat på när vi ska ta e på bio första gången just för att den filmen verkar så kul. Men hittills har hon inte varit intresserad av tv så jag tvivlar på att hon sitter still.

    SvaraRadera
  8. Vad gulligt att hon blev rädd, spännande grejer det där. :) Och förresten vilken perfekt uppdelning :)

    SvaraRadera