lördag, september 08, 2012

Tripp, trapp och trull i höstsolen

En härlig dag har vi haft, vid klockan 11 kom Sandra, Filip och Hugo hit för lunch och påhälsning. Jag blev gratulerad i förskott och fick härliga badbomber från Lush, tacolunchen smakade smaskens, och när vi sedan var ute och lekte i sandlådan så kom solen fram och värmde oss så skönt. Fikat intogs ute på altanen, och jag passade på att fota våra tre skatter när de (för ovanlighetens skull) satt stilla. Helt otroligt vad som hänt på mindre än två år. Älskade ungar!

Efter lite vila inne i soffan med högläsning av Pettsson och pannkakstårtan (kan ju säga att de två små hade tålamod i ungefär..tre minuter) så begav sig våra gäster hemåt och Astrid fick gå och vila middag. Inte ville hon sova själv inte, särskilt inte när jag låg inne på vår säng och läste lite bok, kanske inte är så konstigt nu när hon vant sig vid att sova middag bredvid alla kompisar på förskolan? Hon somnade iallafall liggandes bakom min rygg och var sådär härligt mysig som bara hon kan vara. Det var svårt att inte krama och pussa sönder henne när jag klev upp för att gå ner.




3 kommentarer:

  1. Tänk va de växer.

    SvaraRadera
  2. Härliga tripp-trapp-trull-bilder!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder på tripp, trapp & trull!

    SvaraRadera