torsdag, september 06, 2012

Gratis babyboxar

Eftersom jag tycker att gratis är gott och att det är bra med produkttester så man hinner se om produkten passar användaren, så är jag ett stort fan av babyboxar. Idag har jag hämtat ut de tre stycken som finns till hands i närheten, och efter att Åttan kommit ut ska vi beställa hem en från Libero också (deras delas ut på en del BB-avdelningar, om inte så kan man enkelt beställa hem en efter barnets födelse). Den tyckte vi var bäst när vi fått Astrid!

Baby to be-Apoteksgruppen

2 nummer av tidningen Pappa, 1 nummer av Föräldrar&Barn, V6 tuggummipåse, väldigt välfylld necessär med prover från Sebamed, 2 nappar från Philips Avent, 1 burk Probi:Frisk kosttillskott.

Beställs HÄR


Babybox - Kronans Droghandel

En förpackning våtservetter av eget märke, 1 Windi pysventil, varuprov från Flux, cerat av eget märke, mindre välfylld necessär med prover från Sebamed, 1 nummer av tidningen Mama, folder med erbjudanden.

Beställs HÄR


Babybox - Barnens Hus

Hand/fotledsskallra från Fisher-Price, 2 nappar från Philips Avent, varuprov med shampoo från Head and Shoulders, varuprov av blöjor från Pampers, varuprov av våtservetter från Pampers, 3 skedar från Hipp, urdrag från ett nummer av Vi Föräldrar, en sjuhelsikes massa reklam och erbjudanden.

Beställs HÄR

1 kommentar:

  1. Kul att se vad som är i de där, så kan jag fundera lite om det är något jag vill ha. Vi tog inget sånt när vi fick E. Den enda jag vill ha var den som delades ut på bvc och som svägerskan fick, men just vårt bvc hade inga såna påsar... :-(

    Blogga gärna om vad Libero-påsen innehåller också!

    SvaraRadera