tisdag, september 18, 2012

Gissningslistan

En vecka kvar idag! Och det blir tre datum att stryka sen sist, hade ni kanske lite väl bråttom Darlingen, Elina och Ufojording? Nu finns det gissningar varje dag t.o.m 2 oktober, så någon borde väl ha prickat rätt. 23:dje september leder med 7 gissningar, varav 6 stycken gissat på kille och 1 på tjej.

Kommentera gärna vilket datum och kön ni tror på, så fixar jag ihop en lista och så får den/de som gissat rätt ett litet paket på posten sen! En ledtråd kan vara att hen alltså är beräknad att komma till världen 25 september enligt både SM och RUL, och att storasystern kom fyra dagar över tiden.

12 september
Kille - Anna

15 september
Kille - Darlingen

16 september
Kille - Elina

17 september
Kille - Ufojording

18 september
Kille - Av längtan

19 september
Kille - Anna (pobr..)

20 september
Kille - Filippa
Tjej - Marlene
Kille - Gun-Marie

21 september
Kille - Maria
Tjej - Evelina

22 september
Tjej - Johanna
Tjej - Kajsa

23 september
Kille - Marie
Kille (3225g 50cm) - Sara
Kille - Amanda
Kille - Fia
Kille - "Moster" Lisa
Kille - Sandra
Tjej - Ida

24 september
Kille - Daniela
Kille - Sofia S
Kille - Moster Jenny
Kille - Sandra

25 september
Kille - Moster Linda och Daniel
Tjej - Sofia
Tjej - Kristin

26 september
Tjej - Viktoria
Tjej - Hanna
Tjej - Jenny
Tjej - Therese

27 september
Tjej - Moster Jessica
Kille - mammaTea
Kille - Karin
Kille (3210g 49cm) - Hanna

28 september
Tjej - Jenny
Kille - Sarah
Kille - Emma
Tjej - Mela

29 september
Jag
Kille - Sara
Kille - Farfar Stig
Tjej - Anna F

30 september
Kille (19:48, 3100g 51cm) - KarroBarro
Tjej - Desiree
Tjej - Märta

1 oktober
Kille (3765g 51cm) - Sara

2 oktober
Kille - Anna J

5 oktober
Kille - Anna

6 kommentarer:

  1. Gissar på 28:e sept :) Och att det är en.....ååh...en...TJEJ! :D

    SvaraRadera
  2. Anonym12:34

    29 September
    tjej
    Annaf

    SvaraRadera
  3. Therese Wiklund19:39

    Jag hade ju så lätt att gissa på Astrid... Jag tror iaf att det är en tjej. Och måste jag gissa datum säger jag 26 sep! :) Lycka till med allt!!

    SvaraRadera
  4. Anonym21:22

    Kan man få en andra chans nu när min första är förbrukad? ;)
    Crille

    SvaraRadera
  5. 30 sept Tjej

    Spännande att det närmar sig nu!

    SvaraRadera
  6. Crille: NEJ ;)

    SvaraRadera