onsdag, september 26, 2012

Åttans bebisbok

Vi kollade in boken Äntligen jag! av Camilla Lundsten för länge sedan, och bestämde oss redan då för att den skulle få bli Åttans bok. Kikade in på Hafva sist jag var till Luleå och köpte den, skrattade för mig själv då jag bläddrade när jag väntade på att betala, den är så rolig! Inte alls lika "pluttinuttig" som många andra bebisböcker, utan med färgstarka, snygga illustrationer och blandat klassiska frågor med roliga.

Hoppas att Åttan kommer gilla den lika mycket som vi gör!






Törs man hoppas på en etta?


5 kommentarer:

  1. så fin! det är svårt att hitta en riktigt bra bok, man vill som ha det bästa av alla : )

    SvaraRadera
  2. Åh! Vilken fin! :D En sån ska jag himla säkert införskaffa om det blir en till liten en här! :)

    SvaraRadera
  3. åh nästa gång jag åker in till Luleå måste jag in på Hafva och kika in den :)

    SvaraRadera
  4. Fin bok!
    Det är så spännande nu! Lycka till med förlossningen och åttan som kommer snart! :)

    SvaraRadera
  5. Rebecca: Tack så mycket! :)

    SvaraRadera