onsdag, augusti 29, 2012

Nytt från Lot's Living

En sockerskål har fått flytta hem till oss från Hemma hos Molly, som är en av mina favoritbutiker när det gäller inredning och prylar till hemmet. Nu finns det även thé på lösvikt från Kahls i massor av goda smaker, igår köpte jag hem ett hekto Heta stunder. Låter onekligen erotiskt, men är ett roiboos med perfekt smak för hösten.


Vi har salt- och pepparkar sedan tidigare i samma serie, märket heter Lot's living.


Köpte en liten present från Hemtex till mannen i huset också, så snäll är jag!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin present till C, jag förstår att han blev jätteglad :-)

    Tupperwareparty är inte riktigt nåt för mig, min mamma sålde det när jag var yngre så jag är ganska mättad kan jag säga ;-)

    Middag tycker jag låter som en utmärkt idé.

    SvaraRadera
  2. jag gillar också molly : )

    tack för inbjudan!
    är kvar i umeå till fredag, men fikar gärna nästa gång. ditt nya te lät spännande : ).

    SvaraRadera