torsdag, juli 12, 2012

Lycka är en fin granne



7 kommentarer:

  1. Fia bredsel16:28

    Såg att ni tog en tankpaus i kalix idag :-) hade kunder i butiken, så jag hann inte ut och heja på er! ..

    SvaraRadera
  2. Fia: Men! Jag tänkte inte alls på att du jobbar där, då hade jag passat på att komma in när Crille tankade :) Satt med datorn i knät och var okontaktbar ;)

    Hoppas allt är bra med er! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt är fint med oss! Vi följer i era fotspår och utökar familjen med liten i vinter ;-) kram kram!

      Radera
  3. Tack fina du för bilden på våra döttrar!

    Klart att sockarna måste matcha ;-) haha nä ibland har man tur och hittar på rean och sånt gillas. Så nån gång kan det nog bli en hel matchning...
    Jag gillar också de lila/gröna ränderna så nu har jag fått tag i en t-shirt i samma.

    3 busfrön med egna viljor, det här ska bli kul att se ;-)

    SvaraRadera
  4. Gullungar!

    Tack för bra svar. Känns absolut enklast att bara åka med eftersom man blir omhändertagen av proffs. :)

    vi har skrivit brevet ifall man av nån anledning inte skulle kunna uttrycka sig själv. Bra med den elektroniska journalen som finns i norrbotten.

    Efter den här dagen, som innehållit några intensiva förvärkar (gissar jag att det är), så ska jag till Luleå imorgon o hämta svägerskan. Vem vet.. det kanske blir sunderbyn trots allt. ;)

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fia: Men HÄRLIGT! Grattis, jag gillar det skarpt, vi kommer vara massor av härliga morsor som är hemma i vinter :) Kram

    SvaraRadera