fredag, juli 06, 2012

Då slog hjärtat extra hårt

Astrid nämner väldigt sällan sig själv i tredje person, utan det är "jag vill", "jag ha" som gäller. Men ibland händer det, och då kallar hon sig själv för Ass.

Vi satt i soffan och myste hon och jag när hon åt välling nu ikväll, och så helt plötsligt flinar hon ett av sina busiga leenden. Så säger hon "-Mamma, Ass" och ger mig en jättehård kram med sina armar om min hals. När hon släpper taget får jag en puss och sedan fortsätter hon le och sätter sig tillrätta bredvid mig och lutar sitt huvud mot min arm.

Ja, raring, det ska alltid vara du och jag ♥


12 kommentarer:

  1. Fina Astrid <3

    SvaraRadera
  2. Det är sånna gånger som hjärtat svämmar över... ♥

    SvaraRadera
  3. Naaaw! Så himla mysigt! :)

    SvaraRadera
  4. Det bästa som finns är när de små kryper riktigt nära och myser!

    SvaraRadera
  5. Åh!!! Vilken fin bild på er!

    SvaraRadera
  6. Marie: Tack! :)

    SvaraRadera
  7. Åh vilken fin bild! Hon är så söt, precis som sin mamma. :)

    SvaraRadera
  8. Åh vilken fin bild! Hon är så söt, precis som sin mamma. :)

    SvaraRadera