torsdag, juni 14, 2012

Vi styr kosan mot Cornelias sandlåda!

När Astrid vaknade till i vår säng nu på morgonen så låg vi kvar och myste en stund, precis som alla andra dagar. Roligast var när jag kittlade henne på magen, och så fort jag slutade tog hon min hand, lade den på sin mage och sa "-KILLE KILLE". Och så tjöt hon av skratt när jag gjorde som hon sa.

Nu ska vi raska på med morgonbestyren här hemma, och sedan efter ett snabbt stopp i stan bege oss till Sara och Cornelia! Det känns som alldeles för länge sedan vi sågs, sjukdomar och resor har kommit i vägen, men nu så. Och det ser ut att bli en dag i solen, hurra för det!



2 kommentarer:

  1. Hopparande får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ha så skoj och hälsa så gott! :-)

    Dem är bra roliga nu, humor har dem iallafall ;-)

    Hojta till om ni planerar att åka söderut framöver, om det blir något utav det!

    Och tack för tipset om blogger och appen, har smygprovat ny blogg - får se om jag kan med den, så hoppar jag nog över dit. Är så svårt att uppdatera när man så sällan sitter vid en datorn när man har blogg.se :-/

    SvaraRadera