torsdag, juni 07, 2012

Min fantastiska intuition

Ha! Jag klarade mig undan från blöta droppar påväg hem, min intuition på morgonen var rätt, så rätt. Men nu regnar det igen, hurra säger gräsmattan, och hurra säger jag som vill ligga i soffan och kolla på film med Darlingen ikväll. Det är ju allra mysigast att glo på film med regnet droppandes utanför och med en thékopp i handen.

Imorgon blir det upp tidigt för promenad och jobb, sen när jag slutar ska vi till familjen Stråmek och käka middag! En perfekt start på min lediga helg, det ska bli så skönt att vara lediga tillsammans två dagar i rad.



Först ska vi bara övertyga den där lilla om att det vore skönt att sova..

3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du klarade dig hem torr!

    Sv:
    Signe var inte så överväldigad över pizzan men hon är snorig och äter inte så bra då så det spelade nog in.

    SvaraRadera
  3. Jag kan säga att jag hade INTE samma bra tajming när det gäller regnet. Jag lyckaes passa in stadsbesök utan jacka under västa skyfallet.

    SvaraRadera