onsdag, juni 27, 2012

Midsommarbilder


Rulla väska på Arlanda


Åka morsans gamla vagn


Kolla på tåg


Sparka lite fotboll


Fiska fiskedamm vid midsommarfirandet


Morgonmysa med en kusin


Fotbollsmatch (lag Sniglarna fick stryk av lag Spindlarna)


Äta mumsmums


Leta sniglar


Samla och inspektera sniglar


Lektion i fotboll


Gabbe mätte min mage


Åka skottkärra


Åka skrinda runt kyrktjärn


Bada fötterna


Pyjamasklubben på Liljeholmen


En mysig en och hans mor


Slagen hjälte på flyget hem

6 kommentarer:

  1. Anonym12:17

    Fina bilder på fina barn :-)

    SvaraRadera
  2. Mycket ni hunnit med.

    SvaraRadera
  3. Anonym: Jag är rätt partisk, men det tycker jag med, haha :)

    SvaraRadera
  4. Sista bilden! Ack vilken söting.

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, jag älskar bildinlägg!

    Sv:Va kul att du såg våra små i tidningen, tänk vad världen är liten, ändå liksom :-)
    Ja vi måste absolut ses då, än en gång, världen är liten! :)

    SvaraRadera
  6. Anonym23:49

    Wow!
    Din gamla barnvagn..
    Gillar skarpt!
    Letat retro sittvagn länge, är din till salu?
    Jätteintresserad.
    Hör gärna av dej.
    Min mail: dannedevil@yahoo.se
    Med vänlig hälsning, Danne

    SvaraRadera