onsdag, juni 20, 2012

Leaving on a jetplane

Jösses, vad tiden gått snabbt från att vi bestämde oss för att åka till Smålandet över midsommar. Ikväll åker vi! Jag blir upphämtad efter jobbet, och så åker vi på en gång mot flygplatsen.

Det ska bli så härligt med fem dagars minisemester tillsammans med Darlingen, Astrid och Åttan. De första 3,5 dagarna kommer vi vara hos min mamma och pappa, och jag hoppas så att vi hinner träffa familjen Fridlund också, som innefattar min äldsta syster Jenny, hennes Jimmy och de tre stora syskonbarnen. Sedan åker vi tåg upp till Stockholm för att hälsa på mellansystern Jess, John och lilla raringen Ted. Underbart att få tanka familjeenergi, det blir alldeles för långt mellan gångerna.

Nu ska det sista packas innan jag ska iväg till jobbet, det finns ingen tid att komplettera senare, så det gäller att komma ihåg allt viktigt!

2 kommentarer:

  1. Linda14:29

    Så jag ingår inte i de som du vill träffa?? =P Tyvärr ska jag göra dig besviken för vi tänkte komma förbi hemma hos Jessica på söndag och iaf säga hej.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en bra resa!

    SvaraRadera