fredag, juni 01, 2012

Heja Hanna-presenten

En plånka/börs/plånbok från Acne fick det bli! Jag tänker inte berätta vad den kostade, för då kommer min mamma dra mig i örat nästa gång vi ses, men det var ju lite det som var tanken. Att jag skulle köpa något jag ville ha, egentligen inte behövde, men som jag ville unna mig som motivation.

Den är lite större än ett kreditkort, jag har nu 6 kort däri tillsammans med lite kontanter, och den ser inte upp som en uppsvälld boaorm. Perfekt storlek för mig alltså, och jag är rätt kär i min nya lilla accessoar.

Tack mig själv!


3 kommentarer:

  1. Det är du värd! superfin var den:)

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Bra där. Man ska lyxunna sig nån gång ibland! Ska det va så ska det va! Duktig är du som orkar promenera med magen.

    SvaraRadera
  3. åh, den är ju superfin! Har spanat in den några ggr tidigare ;-) jag har ju en större variant från acne. Ren kärlek <3 älskar att skinnet är matt!

    SvaraRadera