söndag, juni 03, 2012

Bakis

Trött och sliten, med allergisvullna, röda ögon och en snorig näsa klev jag in på Coop för att köpa tuggummi och något innehållandes socker. Tänkte redan där att det säkert såg ut som att det blev en festlig kväll för mig igår.


Klev fram för att betala min bilpåse och mitt extrapaket. Drar Ica's bonuskort. "-Du har inget medmerakort du vill dra istället?" frågar kassörskan. Suck. En sån dag idag alltså.


Bara att snyta sig och komma igen med nya tag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. haha, ja det är nästan illa att man kan känna sig bakis fastän man inte druckit en droppe alkohol! Sådär känner jag alltid när jag är fyllechaffis, sympatibakis dagen efter.

    Men vadå, ville de inte ha ica kortet där? Så konstigt!! ;-)

    Hade det varit liiiite närmare er så skulle jag inte funderat utan slutit upp med er när ni ska djurparka, grilla och ha det gott!! <3

    SvaraRadera