lördag, maj 12, 2012

En inte alltför vanlig syn

Frukost i soffan. Lugn och ro. Vadan detta? Lilla busfröt är kvar hos farmor och farfar tillsammans med pappan, och jag har sovit hemma själv inatt. Det kändes klokast med tanke på att jag skulle upp och jobba från öppning, och sedan ska iväg direkt på Elinas möhippa!

Törs skriva det nu efter att just sett en bild på facebook som visar att möhippan är igång. Planerna för dagen och kvällen är så bra, ni kan ju lita på att jag räknar ner minuterna till 15:00 då jag ska logga ut, fixa till mig lite och sedan susa iväg till möhippegänget!


Elinas morgon


Min morgon


5 kommentarer:

  1. Kul med möjippa!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en riktigt härligt kväll!!!

    SvaraRadera
  3. Din morgon ser skön ut. Man kan ju tycka att det inte är mer än rättvist att du och pappan tar hand om ett barn var? ;-) Hoppas att kvällen blir rolig både för dig och den blivande bruden!

    SvaraRadera
  4. Din morgon såg ut att vara mycket mer i min smak. Hoppas ni har en trevilg kväll :-)

    SvaraRadera
  5. Hahahhaha! underbar Bild! "brud på väg"!

    ha en fortsatt fin helg :)

    Isabel

    SvaraRadera