onsdag, mars 14, 2012

En dag på ranten

Idag har jag varit ledig och vi startade dagen med sångstund på Bibblo innan vi begav oss mot Luleå för att göra lite ärenden och gå på stan. Lite sommarkläder till den lilla i familjen var vi på jakt efter, och vi hittade det mesta som behövdes. Kvar på listan är en bra och fin huvudbonad samt ett par shorts i mjukismodell.

Även skor skulle vi kolla på, vi var ute efter en sportig, stadig modell med kardborre och hittade ett par fina från DC som var nedsatta med halva priset, taget!

Bild från A-bay

På Åhléns sprang jag på Lina och magen, som bjöd in oss på middag. Inte tackade vi nej till en mysig kväll med lilla familjen Stråmo och två vänner till dem, mycket trevligt och gott, tack för det! Nu längtar vi ännu mer efter att få se vem det är som gömmer sig där i den fina magen..Det är så spännande att man får krupp!

Nu har vi landat i soffan och lyssnar på hockey radioledes, den lilla sover gott och jag känner att det vore smart att snarast följa hennes exempel. Imorgon blir det jobb och sedan fira svågern som fyller år, gamlingen där.

3 kommentarer:

  1. Men ÅH vilka söta skor. Barnskor är kanske det uglligaste osm finns! Eller nåja, på min topp 10-lista iaf!

    SvaraRadera
  2. Sofia10:11

    Vilka fina skor. Hoppas jag hittar några tuffa till min grabb nästa vecka.

    SvaraRadera
  3. Sofia: Vi hittade mest skor på sportbutikerna, men såg nu att de fått in fina, lite enklare, på HM för en billig peng :) Hoppas att du hittar vad du söker efter! :)

    SvaraRadera