onsdag, februari 29, 2012

Månadens mål

Minns ni att jag i januari utmanade mig själv att bli bättre på att använda systemkameran utan automatiska inställningar? Det gick..sådär. Jag förstår mer av hur det funkar, men fotar fortfarande väldigt mycket på auto. Får nog anstränga mig lite hårdare framöver.

Hur gick det för er andra med era "månadens mål"?

I februari har jag bestämt mig för att bli ordentligare med motionen. Promenad varje dag och 1000 meter simbassäng en gång i veckan är målet. Simningen har gått galant, och jag har med idag inräknat promenerat 10 dagar i rad.
Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Jag vill vara stark i kroppen även under denna graviditet, och orka med den tunga tiden efter förlossningen. Håller jag igång såhär så tror jag inte att det ska vara några problem.

Vad ska vi sikta på under mars mina vänner?!

2 kommentarer:

  1. För min egen del hoppas jag att kunna satsa hårdare på träningen. Jag gick ju ut starkt och tränade 2-3 ggr per vecka, men sen blev vi ju hela familjen däckade i en hemsk förkylning som utvecklades till bihåleinflammation för mig, så nu har jag inte tränat på två veckor. :-( Känns så trist när jag var motiverad och faktiskt kommit igång. Har bokat ett pass till imorrn, men känner mig fortfarande inte helt pigg så funderar på att skjuta till det på lördag.

    SvaraRadera
  2. Nyttighetsmånad! Inget godis, fika eller annat sött!

    SvaraRadera